Zalenplanner met nieuwe functionaliteit

Inmiddels functioneert de Zalenplanner, ontwikkelt door Het Collectief, in samenwerking met ’t Heft, bij een kleine 30 huizen, verspreid over heel Brabant. In de afgelopen maanden is er hard gewerkt om ook het inplannen van personeel en vrijwilligers mogelijk te maken.

Daarnaast is het mogelijk een presentatiescherm te gebruiken, dat op beeldschermen in de foyer of lobby kan worden weergegeven. Hierop staan niet alleen de reserveringen van deze dag, maar ook de agenda-items uit het systeem en eventueel sponsormeldingen.

Gebruikersbijeenkomst
Op maandag 21 november 2016 zal de volgende gebruikersbijeenkomst worden georganiseerd bij De Rots in Boxtel, aanvang 19.00 uur. Naast gebruikers worden ook overige belangstellenden van harte uitgenodigd.

Aanmelden is niet nodig, je bent van harte welkom!

 
Reacties van gebruikers

Jan van Maasakkers (Penningmeester De Pracht, Waalre)
“Sinds de ingebruikname van de Zalenplanner is de efficiëntie van het gebruik van ruimtes enorm verbeterd. Bovendien worden nu ook daadwerkelijk álle reserveringen gefactureerd. Ook hebben we onlangs het presentatie-scherm geïnstalleerd, wat een verrijking in onze entree betekend.”
 
Willemien Versteeg (Beheerder De Ruchte, Someren)
“Na de inrichting van de Zalenplanner voor reserveringen zijn we nu ook overgegaan tot de inrichting van de personeelsplanning. We hebben in deze module onze wensen kenbaar gemaakt en die zijn nu nagenoeg verwerkt in de standaard applicatie.”
 
Bernadette Meijs (Bestuurslid De Rots, Boxtel)
“Als tevreden gebruiker van Zalenplanner hebben we besloten om onze oorspronkelijke website stop te zetten en over te stappen op het gebruik van de volledige Virtueel Plein applicatie, waarin de Zalenplanner integraal is opgenomen. Nu kunnen we in eigen beheer en heel eenvoudig onze website bijhouden en actuele informatie communiceren naar onze bezoekers.”